Wycieczka po Centrum Kompetencji Technicznych

Udostępnij

W maju ogłosiliśmy utworzenie scentralizowanego Centrum Kompetencji Technicznych, które będzie zlokalizowane w pobliżu naszej siedziby głównej w Rock Hill, S.C. Centrum i Grupa Wsparcia Technicznego zostały utworzone w celu odpowiedzi na szczegółowe zapytania klientów, dystrybutorów i pracowników z całych Stanów Zjednoczonych. Centrum, zatrudniające ekspertów branżowych - których wiedza i doświadczenie obejmują wszystkie aspekty technologii sprężarek - dostosowuje wsparcie techniczne do kompetencji produktowych, a nie regionów geograficznych.

W Centrum Kompetencji Technicznych mieści się również Centrum Zdalnego Monitoringu, które jest centralnym punktem monitorowania systemów sprężarek u klientów. Dzięki wprowadzeniu systemu monitorowania danych SmartLink klienci i serwisanci mają całodobowy dostęp do pulpitu nawigacyjnego, który w czasie rzeczywistym alarmuje o zmianach parametrów pracy sprężarki. Dzięki temu serwisant może zająć się problemem związanym z konserwacją, zanim spowoduje on przestój, co w ostatecznym rozrachunku pozwala klientom zaoszczędzić pieniądze.

Obejrzyj ten film i zapoznaj się z Centrum Kompetencji Technicznych. Przy okazji obejrzyj film o instalacji technologii SmartLink w sklepie wyścigowym Stewart-Haas. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Centrum Kompetencji Technicznych lub któregoś z naszych nowo wprowadzonych produktów.